Przemyślenia i inne recenzje

czwartek, 4 lutego 2016

Witam na moim blogu.Długo myślałam czy się zdecydować?czy podołam?czy w ogóle kogoś zainteresuje to co tu będzie pisane?
No cóż pora by się przekonać nadeszła.Co tu będzie?
Postanowiłam,że wszystkiego po trochu.
Kocham ogrody.Mam swoją działkę,więc postaram się coś w tym temacie popisać.
Kocham kuchnię,może mniej gotowanie a więcej pieczenie ciast,postaram się zamieścić jakieś przepisy ;)
Jest wiele rzeczy które lubię,kocham. Muzyka jest ze mną od zawsze,ba nawet troszkę śpiewałam :D
Od stycznia 2014 roku jestem szczęśliwą babcią.Mam cudownego wnusia,którego ubóstwiam.Ma na imię Oliwier <3 . 
CO jeszcze? a byłabym zapomniała :P Jestem maniaczką konkursów i testów produktów.
No ok,na początek tyle.
Trzymajcie za mnie kciuki a ja życzę miłego dnia :)
 No tak skleroza,toż to dziś Tłusty Czwartek ,więc proszę nie przejedzcie się za bardzo ale smacznego ;)

3 komentarze: