Przemyślenia i inne recenzje

czwartek, 11 lutego 2016

Dzień dobry 

No i mamy czwartek,jak ten czas leci.Ja to mam tak jakoś dziwnie.Kiedy coś ma się wydarzyć,to czas ucieka,kiedy nic nie mam w planach to strasznie się dłuży :/
 Otóż jak wiecie w najbliższą niedzielę mamy Walentynki.Natomiast dla mnei to podwójna okazja do świętowania,bo mój mąż ma tego dnia również urodziny.
W tym roku robimy małą imprezkę rodzinną.Będa dzieci i wnuki :)
Tak to sama radość ale i czas przygotowań. Drobne porządki,no i kuchnia:gotowanie,pieczenie.To oczywiście na moich barkach.Co tam w końcu to bardzo lubię ;)
Zdradzę Wam co szykuję,więc będzie Strogonoff,śledzie w oleju własnej roboty w sosie śmietanowym.Będą też dwie sałatki : jarzynowa i z porów,jajka w majonezie,które uwielbia córka męża.Oczywiście nie może zabraknąć słodkości,a to jest to co najbardziej uwielbiam : )
Tort obowiązkowo być musi,kilka ciast ;) relację pewnie zdam po niedzieli.
Wracając do porządków.Mąż wymyślił malowanie uff dobrze,że tylko łazienka i przedpokój ;) 
Uff? haha tak myślałam,a tu nakurzyło siewszędzie i roboty doszło,bo wszystko zakurzone w pokoju :/
Planowałam mycie okien,niestety aura mi na to nie pozwala buuu,no trudno,zdrowie ważniejsze ;) 
To może wystarczy na tę chwilę.Pozdrawiam serdecznei wszystkich,którzy chcą przeczytać moje skromne wypociny i życzę udanego dnia przy mocnej kawce <3 

6 komentarzy:

  1. Iwona masz rację że czas leci wolniej jak mniej jest zadań do wykonania też tak ostatnio stwierdziłam bo ciągle leżałam w łóżku i nie byłam wstanie nic robić. Ale czy to dobre nic nie robić cały dzień tak jak w tym wierszyku "siedzi leń na kanapie nic nie robi cały dzień", nie potrafię tak ale nie da się ukryć czas leci szybciej niż kiedykolwiek a z tym wiąże się to że szybciej ucieka nam życie. Więc ja idę malować a Ty kochana gotuj te smakołyki na urodzinki i Walentynki. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie nie można się zarejestrować jako obserwator bloga. Szkoda bo wtedy bym widziała każdy Twój post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze podpowiedz mi jak to zrobić? Nie mam pojęcia :/

      Usuń
    2. Czy to nie chodzi o : Google+ Followers,bo jeśli tak to mam to dodane po prawej stronie

      Usuń