Przemyślenia i inne recenzje

piątek, 18 marca 2016

Witam w sobotni poranek :) 

 Kochani do wiosny pozostało? ...tak tylko dwa dni :) Nie wiem jak Wy ale ja się bardzo cieszę :D
Wszyscy,którzy mają ogrody bądz działki,z utęsknieniem czekają na tę najpiękniejszą porę roku,kiedy wszystko budzi się do życia:kwiaty,drzewa i zwierzęta. Przygotowania na Jej przyjęcie już od dawna trwają w każdym ogrodzie.Praca to może i nieraz ciężka lecz daje wiele satysfakcji. 
Wczoraj i ja szalałam na działeczce.Zostało jeszcze trochę do zrobienia.Dziś sobota.Niebo z lekka zachmurzone ale mam nadzieję,że to się zmieni i będę kontynuować wiosenne porządki.Wczoraj jeszcze przycinaliśmy kilka drzewek owocowych,wsadziłam pierwsze bratki a dziś mam w planach wiosenne bielenie drzewek i krzewów.Czy aura mi na to pozwoli? zobaczymy ;) 
Kto nie ma działki czy ogródka,musi mi uwierzyć na słowo,że wiosenka już do Nas przyszła.Pomału,nieśmiało zawitała do Nas.Pierwsze jej oznaki już widać nawet w miastach: są bazie,są podbiały i kolorowe krokusy.Na działce u mnie,nieśmiało wyglądają spod ziemi tulipany,hiacynty i żonkile.Krzewy zawiązują maleńkie pąki,jest pięknie.
Zostawiam Wam kilka fotek z wczoraj :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz