Przemyślenia i inne recenzje

sobota, 12 marca 2016

Testowanie

Smakowita pajda

Na portalu Streetcom zostałam ambasadorką smalczyku Smakowita Pajda.
Testowanie przebiegło bardzo ciekawie i smacznie :)
Smakowita Pajda,to smalczyk 100% roślinny.W jego składzie znajdziemy naturalne tłuszcze roślinne i przepyszne dodatki takie jak jabłko,cebula czy zioła :)
Smak Pajdy można porównać do domowego smalcu. Ma naprawdę wiele zastosowań. Ja osobiście użyłam go do posmarowania chrupiącego chlebusia,uwierzcie:niebo w gębie.



Wszelakiego rodzaju kluski,kopytka czy pierogi,polane smalczykiem rozpływają się w ustach. 

Pewnego dnia został mi w lodówce makaron,więc miałam danie na ciepłą kolację.Makaron wrzuciłam na patelnię,dodałam smalczyk,następnie starłam żółty ser ,po prostu mniam :)





Wielu moim znajomym poleciłam produkt,kiedy sama go sprawdziłam.Ich reakcja była bardzo pozytywna. Wielu z Nich na 100% zakupi smalczyk do swojego domu.Byli pod wrażeniem jego składu i właściwości oraz możliwości zastosowania w kuchni. Podczas rozmów opowiadałam że jest w 100 % naturalny,nie zawiera konserwantów,tłuszczów utwardzonych,że jest doskonały dla osób niejedzących mięsa,więc dla wegetarian .

 Smakowita Pajda jest dostępna w dwóch wariantach smakowych:
- smalczyk roślinny z cebulką i jabłkiem
- smalczyk roślinny z ziołami ogrodowymi.

Czytałam wiele opinii w internecie o tym produkcie i są różne,jednak dla mnie i większości moich znajomych jest fantastyczny,nawet dla mojej teściowej :D
Serdecznie polecam :)

Chcesz i Ty mieć możliwość testowania różnych produktów zupełnie za darmo? Zapraszam,link do rejestracji :
Streetcom
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz