Przemyślenia i inne recenzje

środa, 13 grudnia 2017

Koci azyl!

Witam wszystkich zaglądających na moją stronę :)
 Na FB, na moim fanpage powstał całkiem niedawno mały wpis informujący o moich planach na najbliższe dni. Pisałam o kocich domkach. Obiecałam  iż pierwszy domek niebawem znajdzie swoich właścicieli (czytaj: 🐈) Jeśli nie to odsyłam do notatki: artykuł na fanpage
Słowa dotrzymałam i w ostatnią niedzielę 10 grudnia tego roku koci azyl został wręczony Pani, która z wielkim sercem i wielką miłością dba o te zwierzęta. Postawiła go w piwnicy, gdzie kocięta mają swobodny do niej dostęp poprzez uchylone okienko piwniczne. Mają tam na bieżąco wsypywaną karmę i dolewaną wodę. Miały też i małe schronienie, które właścicielka piwnicy im zapewniła. Teraz mają niczym w hotelu kategorii "S"  😀
Jestem dumna tym bardziej, że do tej pory myślałam iż nie posiadam zdolności manualnych. Jednak z małą pomocą męża, wspólnymi siłami powstało coś, co mam nadzieję posłuży kotkom co najmniej przez kilka zim ;)
Dokładniejsze informacje o tym jak zrobić taki azyl dla bezdomnych kotów, znajdziecie Państwo w najbliższym wydaniu gazety Mysłowice.net. Zapraszam!



 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz