Przemyślenia i inne recenzje

środa, 4 maja 2016

Słodkie testowanie Werthers Original

Miałam to szczęście i zostałam wybrana do przetestowania nowego smaku cukierków Werthers Original z nadzieniem karmelkowym.
Pewnie wielu z Was pamięta ten smak z dzieciństwa,prawda? więc informuje że on nie przeminął.Wciąż jest,a smakuje jeszcze lepiej niż  wtedy.Idealnie dobrana ilość nadzienia i ta mleczna otoczka,o mniam mniam :) 
#rekomendujto #werthersoriginal #swiatkarmelu

Troszkę historii :
  "Dawno,dawno temu,w małym miasteczku Werther,cukiernik Gustav Nebel stworzył swoje najlepsze cukierki.Ponieważ cukierki udały mu się nadzwyczajnie,nazwał je werther's original.
Zostały one stworzone w oparciu o wyjątkową recepturę łączącą prawdziwe masło,świeżą śmietanę oraz miłość i poświęcenie.Od tej pory pasja i zaangażowanie stały się na zawsze mottem firmy i najwyższym standardem.Dlatego cukierki mają tak wyjątkowy i niewiarygodnie pyszny smak,jakby pochodziły prosto z talerza mistrza Nebela-słodkie,delikatne i nieziemsko dobre."
  Cukierkami częstowałam sporą liczbę osób.Były to zazwyczaj koleżanki i koledzy .Jednak najlepiej posmakowały mojej małej sąsiadce Amelce,która zajadała się nimi bardzo,aż mama musiała szybciutko iść do sklepu i kupić tę słodką nowość :D

Jak widać na zdjęciu,nawet kotkowi smakowały cukierki :D

Wykorzystywałam do polecenia słodkości każdą chwilę,każde spotkanie,na zdjęciu powyżej:słodki poczęstunek po zebraniu pewnego Stowarzyszenia,w którym działam .Wszyscy byli zadowoleni,kiedy poczuli ten niezwykły smak i oczywiście zjedliby jeszcze więcej : )
Dlatego Ty też jesteś kimś wyjątkowym,więc nie zwlekaj, pędż czym prędzej do najbliższego sklepu aby sprawdzić,czy nie czeka tam na Ciebie słodka roskosz i cudowny smak Werther's Original


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz