Przemyślenia i inne recenzje

środa, 8 listopada 2017

Emocje sięgają zenitu!





                                          Witam o poranku 😉
Pewnie wszyscy testujący na #Rekomendujto wiedzą, że lada moment rozpocznie się wielkie testowanie ekspresów do kawy #zakochaniwcafissimo #rekomendujto .
Nie wiem jak Wy ale ja już nie mogę się doczekać. Emocje sięgnęły zenitu!
Jestem tzw. kawoszem, bez kawy ani rusz. Zwłaszcza z rana. Poranki dla mnie są bardzo ciężkie. Trudno jest się dobudzić około 4 rano, kiedy to w nocy śpię zaledwie 3 albo 4 godziny. Tak więc poranny rytuał z kawą jest nieodzowny. Jednak z biegiem lat mój organizm nie toleruje tej pospolitej, fusiastej. Pijam kawkę rozpuszczalna, najlepiej z mlekiem. 
Dlatego też z niecierpliwością czekam na wyniki testowania. Czy zostanę wybrana? Czy dołączę do grona wyróżnionych ambasadorów  #zakochaniwcafissimo #rekomendujto? Jeszcze chwila, jeszcze moment i zobaczymy.
Trzymajcie za mnie kciuki, tak jak ja za Was trzymam 👄✊✊


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz