Przemyślenia i inne recenzje

środa, 6 kwietnia 2016

Wyniki konkursu

 

"Ślady wiosny w twojej okolicy"

Jakiś czas temu ogłosiłam konkurs z okazji 500 polubień mojego fun page na Fb.
Fundatorem nagród w moim konkursie jest firma In My Garden
https://www.facebook.com/inmygarden.eu/ 
która podaruje trzem zwycięzcom krzewy owocowe :)
Z przyczyn technicznych,swoje zdjęcia zamieszczaliście na Fb,w konkursie wzięło udział 18 osób.Należało spełnić kilka warunków.Z racji tego,że to mój pierwszy konkurs,to postanowiłam przymknąć oko i w "maszynie losującej" znalazło się wszystkie 18 prac  :)
W roli sierotki ja,filmik nakręcił mój osobisty mąż Adam :) 
Zwycięzców proszę o kontakt na pw,na moim fun page w celu podania danych do wysyłki :)
Serdecznie gratuluję i dziękuję za to,że jesteście i mam nadzieję,że będzie Was jeszcze więcej.
Wszystkiego dobrego :)  
https://www.youtube.com/watch?v=Gfw2hHJM7LY 


1 komentarz:

  1. Gratuluję zwycięzcom :-) niestety mam problemy z blogerem nie wyświetla mi wszystkich nowych postów moim obserwatorów i... nawet nie wiedziałam że organizujesz konkurs :-) Iwonko zapraszam na moje candy, trwa do 14.04 :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń