piątek, 29 września 2017

Jesień

Witam po dość długiej przerwie wszystkich tu zaglądających.
Co działo sie na Moim działkowym love przez ostatni rok? Oj działo się bardzo dużo. Moja działka przechodzi wielkie zmiany. Czemu tak długo to trwa? Powodów jest kilka a mianowicie: brak czasu i nie ukrywam, że również finansów.
By mieć piękny ogród trzeba poświęcić dużo pieniążków potrzeba, bo rośliny, o jakich marzę są dość drogie. Nie jestem zwolenniczką pozyskiwania ich z nasion. Czemu spytacie? Myślę, że nie mam ręki do nasion, dlatego też stawiam na gotowe sadzonki roślin czy krzewów.
Mam marzenia, jest i troszkę wizji, jednak kształt i to jak teraz wygląda działka, to wyzwanie nie lada. Dawno pisałam już, że mam ją a właściwie przejęliśmy ją z mężem po teściach i była to typowa działka jakie spotykamy w RODach!
Jest tam wiele ścieżek betonowych, które rozdzielają poszczególne rabaty ito jest główny problem. Siły czasem zaczyna brakować aby to skuć  i zmienić w całości styl działki. jednak nie poddajemy się i pomalutku coś zaczyna się kształtować. Myślałam, że rok ( sezon ) wystarczy, oj jakże się myliłam 😒
Wszystko wskazuje na to, iż kolejny sezon, począwszy od wiosny 2018 będzie równie pracowity a może i bardziej?
Na Naszych RODach właśnie zaczęły się prace z podłączeniem prądu, którego dotąd nie było. Bardzo się cieszę, bo to coś wspaniałego mieć wreszcie prąd na ogródku. Prąd to wielkie udogodnienie, włącznie z tym, że przez cały sezon wiosna aż do jesieni, mogę tam po prostu zamieszkać i poczuć ten ogród tak do końca dogłębnie.
Tak więc to wygląda u mnie. Zostało jeszcze , mam nadzieję, kilka fajnych tygodni aby cokolwiek zrobić. Cebulowe wsadzone, pozostało jeszcze kilka przesadzeń i nasadzeń i ostatnie koszenie, Wtedy mój sezon działkowy zostanie zamknięty. Wielkie otwarcie juz wiosną i wtedy serdecznie zapraszam 😀
Na koniec kilka jesiennych fotek z Moje Działkowe Love. Pozdrawiam serdecznie 😗









środa, 27 września 2017

Męska pielęgnacja z żelami pod prysznic LPM





Stało się. Po raz kolejny zostałam wybrana przez wspaniałą firmę kosmetyczną Le Petit Marsillais do testowania. Tym razem są to żele pod prysznic dla mężczyzn. Tak dla meżczyzn, dla mojego faceta :)
Kiedy przyszła paczka z produktami to szybciutko ją rozpakowałam, by zobaczyć jej zawartość. oczywiście nie omieszkałam otworzyć żelu aby go powąchać i sprawdzić konsystencję :)
Kiedy mąż wrócił z pracy to mu pokazałam Jego nowy kosmetyk do ciałą. Zrobił to samo co ja i następnego dnia już był w nim zakochany. Ciało po użyciu było bardzo delikatne, wręcz aksamitne i ten niesamowity męski zapach mmmm ;)
Podsumowując:
LPM wprowadziło na rynek trzy zapachy dla mężczyzn: drzewo sandałowe,mięta i cytrusy oraz minerały i drzewo cedrowe. W mojej paczce był żel o zapachu mięty i cytrusów.Ta kompozycja zapachowa ma moc, która skutecznie pobudza umysł i ciało do życia, dodaje energii i pewności siebie. Spytacie: jak te zapachy wpływają na męski wizerunek? Otóż jeśli włosy i ciało Twojego mężczyzny pachną lekko i świeżo będzie On postrzegany jako dynamiczny i pełen pozytywnej mocy. Więc jeśli chcesz by ukochany codziennie roztaczał wokół siebie aurę zdecydowanej, męskiej energii, to dobroczynne działanie mięty i cytrusów od Le Petit Marseillais ucieszy Was oboje.

Żel pod prysznic z nowej, męskiej linii dba o skórę by była jędrna i odżywiona. nawilża przez 24 godziny.
To dla mojego męża produkt numer 1 :)


czwartek, 24 sierpnia 2017

piątek, 19 maja 2017

Testowanie Werther's Original!





Od kilku dni testuję nowy smak cukierków Werther's Original, smak soft caramels.
Kiedy otworzyłam paczkę to moje kubki smakowe oszalały. Szybko zrobiłam zdjęcie i jeszcze szybciej otworzyłam opakowanie :)
Uwierzcie mi, że przysłowiowe niebo w gębie. Cukierki są delikatne i i wciągająco karmelowe, pyszne i kremowe.Są dostępne w dwóch opcjach. W formie dropsa i w torebce. To wygodne, bo dropsy mogę mieć zawsze przy sobie, gdyż nie zajmują dużo miejsca ani w torebce ani w kieszeni. Dzięki temu mogę przenieść się w świat karmelu kiedy chcę i gdzie chcę.
Cukierki powstały na bazie unikalnej receptury, która łączy prawdziwe masło i świeżą śmietanę.
Ta nowość jest idealna dla miłośników karmelu. Gdy poczujecie jak rozpływają się w ustach, to pokochacie ich smak na zawsze. pewnie się powtórzę ale są wciągająco miękkie jestem pewna, że i Ty, tak jak ja, pokochasz ich smak. Jest maj, mamy piękne, ciepłe dni. Ja uwielbiam kawę mrożoną. Właśnie dziś odwiedziła mnie znajoma i zaserwowałam taką kawusię a przy okazji wyjęłam na stół cukierki Werther's Original. Obie byłyśmy w siódmym niebie.
Serdecznie polecam wszystkim. Biegnijcie do najbliższych sklepów i pytajcie o nowy smak Werther's Original.
#softcaramels #swiatkarmelu

piątek, 28 kwietnia 2017

Kapsułki do prania Vizir 3- in- 1 Pods





Witam pięknie. Za oknem pada a właściwie leje jak z cebra 😕 ale co tam. Właśnie dostałam paczuszkę od #Everydamy i jestem prze szczęśliwa 😁
Zaczynam testować kapsułki #Vizir 3- in - 1 #Pods. Odpakowałam paczkę i w całym pokoju rozszalał się cudowny zapach. Zapach, który uśmiech na twarzy wywołał. Zestaw Ambasadora zawiera:
- 1 opakowanie kapsułek #Vizir #Alpine #Fresh
- Przewodnik projektu
- Książeczkę " Badanie opinii"

Do podarowania przyjaciołom:
- 20 pojedynczych opakowań z kapsułką
- 15 ulotek Vizir

Tak więc idę włączyć pralkę bo jestem ciekawa jak podziała na moje ciuszki kapsułka 😊

środa, 26 kwietnia 2017

List otwarty do Prezydenta Mysłowic!

    
                          


                                                                                              Prezydent miasta Mysłowice
                                                                                              Edward Lasok

                                                   
                                                         Szanowny Panie!
 Długo myślałam czy jest jakikolwiek sens pisania tego apelu ale po przemyśleniach stwierdziłam, że muszę to zrobić. Mam jedno, podstawowe pytanie a mianowicie: Czy ma Pan wstyd? Jak długo mieszkańcy będą skazani na fałszywość i nieprawdę, którą Pan Nas na co dzień raczy? Pan myśli, że My jesteśmy idiotami? Niewyszkoleni? Nic nie rozumiejący? Pan myśli, że My wierzymy w to, co wypisuję się w prezydenckiej prasie i to co słyszymy z Pańskiej TV?
Mamy już dość tej obłudy i zakłamania. Czara goryczy przelała się po ostatniej " aferze śmieciowej " przy ulicy Partyzantów! Dlaczego pozwala się na to ludziom zatrudnionych w miejskich spółkach, nota bene, pana kolegom? Dlaczego kłamią w żywe oczy? Dlaczego mówią, że w studzienkach nie było śmieci, skoro były? To nie jest już nawet śmieszne😡
 Ostatnimi czasy wyszły na jaw i inne machlojki, które tyczą się bezpośrednio Pana osoby m.in. Bauverein i jego sprzedaż zagranicznej spółce, miejska spółka MPWiK, która leży w finansowej dziurze, skażona ziemia w dzielnicy Bończyk  i wiele innych. Należałoby tu wspomnieć o zadłużeniu Naszego miasta, które opiewa na kwotę ponad 300 mln PLN i nie ma tu dla mnie znaczenia, że to poprzednik zadłużył tak miasto, bo Pan jeszcze bardziej. Kredyt za kredytem! kto to będzie spłacał?  My, mieszkańcy Mysłowic i to w kilku pokoleniach!
 Mamy serdecznie dość Panie Lasok. Pora się poddać, ustąpić przed czasem, bo obawiam się, że jeśli uparcie chce pan dotrwać do końca swojej kadencji, to dług miasta jeszcze bardziej wzrośnie, a to już będzie przysłowiowy " gwóźdź do trumny " a tego nie chcemy. Dlatego na koniec proszę o to, by zachował Pan resztki swojego honoru ( jeśli takowe Pan ma ) i poddał się, jeśli nie, to mieszkańcy Panu pomogą, bo mamy dość Pana i Pańskich popleczników!
 Z poważaniem mieszkanka Mysłowic

                                                                                            Iwona Chajto

Interwencja dziennikarza Polsatu

środa, 22 marca 2017

Projekt Zalando- realizacja





Wczoraj zrealizowałam swój bon podarunkowy do Zalando.pl, który dostałam od TRND Polska aby przetestować stronę online. Jak już wspominałam, byłam mile zaskoczona, ponieważ to był mój pierwszy zakup u Nich, po drugie: nigdy nie korzystałam z żadnych zniżek, więc miałam małe obawy czy wszystko pójdzie ok. Dziś o 7.45 zapukał kurier z paczuszką od Zalando :D Torebka, którą wybrałam jest rewelacyjna, taka jaką chciałam aby była: pojemna, elegancka i cudowna :) Tak więc z czystym sumieniem polecam wszystkim zakupy w tym sklepie online ;)
#WIOSNAzZALANDO #ZALANDOSTYLE