Przemyślenia i inne recenzje

piątek, 17 lutego 2017

Mój rytuał morskiej pielęgnacji


Czy któraś z Nas nie marzy? Owszem każda. Jednak ja proponuję abyś właśnie w tej chwili napełniła wannę wodą, do której użyjesz obłędnego płynu z nowej linii LPM , płynu o morskim zapachu. Wejdź i zamknij oczy. Zrób więcej: przed kąpielą napełnij kieliszek swoim ulubionym winem, rozstaw świece zapachowe i rozkoszuj się tym wszystkim. Zamknij oczy a w sekundzie teleportujesz się w świat śródziemnomorskich plaż. Niemożliwe mówisz? ależ nie masz racji, tylko spróbuj a przyznasz mi, że to nie są zmyślone słowa. Czasem tak niewiele trzeba aby choć przez kilka chwil poczuć się zrelaksowaną, piękną i spełnioną. Pewnie, że to nie to samo co rzeczywistość, lecz jak to mówią: " z braku laku..." ;)
Firma Le Petit Marseillais właśnie niedawno wprowadziła na rynek nowość : pielęgnacyjną linię z morskimi składnikami. LPM postanowiła połączyć najcenniejsze i najbardziej szlachetne składniki, do tej pory znane głównie osobom, które miały bądź mają okazję korzystać z luksusowych zabiegów kosmetycznych.
Mnie niestety nie stać na te zabiegi, bo nie należą do najtańszych, dlatego jestem dumna, że mogę być posiadaczką tej linii morskiej i cieszyć się tym luksusem na co dzień, we własnym domu ;)
Leżysz w wannie, czujesz powiew morskiej bryzy, morskiej wody, mineralne akordy soli morskiej i roślinne, delikatne nuty alg. To wszystko sprawia, że czujesz się jakbyś tam faktycznie była, czujesz się lekka, rozluźniona, silna i bardzo szczęśliwa.
Już dziś biegnij do sklepu i przekonaj się sama. Stwórz swoje domowe SPA i poczuj ten wspaniały nastrój.
 #rytualmorskiejpielegnacji
P.S.  Daj znać czy miałam rację ;)

29 komentarzy:

  1. super ..warte wypróbowania ..dzieki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też potrzebuję takiego relaksu :D Dziękuję za Twoje zdanie Iwonko,bo będzie pomocne przy wyborze kosmetyku do mojego domowego SPA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. CHĘTNIE TEŻ SIĘ TAK ZRELAKSUJE ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna recenzja. Napewno wyprobuje 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję po przeczytaniu recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja �� używam balsam i krem do rąk tej firmy ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takiej recenzji to nie ma innej opcji jak zamówić. Pozdrawiam Iwuś. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Rossmana albo po prostu sprawdź w drogeriach 😘

      Usuń
  8. Świetna recenzja kochaniutka... Posiadam inną serię ale na tą z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. do tej pory sceptycznie odnosiłam sie do kosmetyków tej firmy ale po takiej recenzji jednak spróbuję ich ,jestem ciekawa czy tez uda mi sie poczuć jak na środziemnomorskiej plazy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super recenzja, chętnie bym też się zrelaksowała, będę musieć to zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś może i z przekory nie kupiłam tych kosmetyków jednak ,że Iwonko po twojej recenzji spróbuję jestem ciekawa efektu ,a jak się poczuję czy mój relaks będzie pełen uroku to napiszę Twoją recenzją jestem za uroczona !

    OdpowiedzUsuń