Przemyślenia i inne recenzje

środa, 23 marca 2016

Witam w środę.

 Ogłaszam KONKURS

Miło mi ogłosić,że moja działkowa strona na Facebooku właśnie dziś osiągnęła magiczną liczbę polubień : 500 :D
To dla mnie bardzo miły fakt,ponieważ długo się wahałam czy taką stronkę otworzyć. Dziś wiem,że warto.Może mało tam jeszcze się dzieje ale idzie wiosna,zaczyna się ruch w ogrodach,u mnie również się będzie działo :)
No to może do rzeczy ;) 
Tak jak obiecałam startuje konkurs. Od dziś do końca marca,czyli do 31ego czekam na Wasze prace.Temat? " Ślady wiosny w Twojej okolicy "
Jak sam tytuł wskazuje,czekam na zdjęcia od Was.Mogą przedstawiać ogród,działkę ale fajnie by było zobaczyć wiosenkę wokół Was:miasto,wieś,osiedle itp.
Już dziś wiem,że wybór będzie niełatwy.Wygryają 3 osoby. Jedna osoba może dodać tylko jedno zdjęcie!
Warunkiem uczestnictwa jest również polubienie fun page sponsora konkursu In My Garden na FB :  https://www.facebook.com/inmygarden.eu/ oraz być obserwatorem mojego bloga,jak i fanem mojej strony :
 https://www.facebook.com/dzialkowelove/
Miło będzie jak zostawisz tu ,na blogu,jakiś ślad po sobie ;)




Wraz z In My Garden wyłonimy zwycięzcę,wyniki ukażą się w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu :) Zwycięzca będzie musiał skontaktować się z fundatorem nagrody w celu jej odebrania.
Nie pozostaje mi nic innego jak tylko trzymać kciuki :) 

21 komentarzy:

  1. To gratuluję magicznej liczby i fantastycznego sponsora! A co będzie nagrodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka ale zapewniam,że warto wziąść udział :)

      Usuń
  2. A czy może być kolaż? Tak trudno wybrać jedno zdjęcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję "pięćsetki" i życzę kolejnych a sama przewertuję zdjęcia, żeby zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik. Ja sama zastanawiałam się nad założeniem stronki-ale boję się rozczarowania :-( Życzę kolejnych tylu czytelników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać ;-) Dziękuję za wizytę i zapraszam do konkursu na Fb :-)

      Usuń
    2. Spróbuję sił- Praca dodana- jak widać ,,troszkę" brakuje do perfekcji ale i tak jestem dumna mojego raju ( Patrycja T) .

      Usuń
  5. Ostatni dzień konkursu, a wiosna tego roku nie obfituje za bardzo w swoje oznaki :) Może uda się jednak coś pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafie poruszać sie po blogach:( nie wiem jak ten obserwować (?)

      Usuń
    2. musisz mieć konto na Google+

      Usuń
  6. Super konkurs , gratulacje 500 :) , wzięłam udział i teraz tylko mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało się, zdążyłam przyłapać wiosnę w moim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny wynik Iwonko ! Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkurs zakończony .dziękuję za wszystkie dodane prace,komentarze na blogu i nowych obserwatorów.Mam nadzieję,że bęziecie tu zaglądać.Trzymam kciuki.Wyniki będą podane do 7 dni :)

    OdpowiedzUsuń